Wystawianie ofert z wieloma opcjami
Jeśli Twoja oferta posiada wiele opcji, możesz wprowadzić je bardzo prosto w ramach jednej Przygody. Na przykład jeśli oferujesz kurs:
- 1 godzina - 20 zł
- 2 godziny - 40 zł
- 3 godziny - 50 zł
Wpisujesz nazwę opcji oraz odpowiednią cenę. Klienci podczas zakupu wybiorą odpowiednią opcję z listy rozwijanej a Ty nie musisz tworzyć dodatkowych ofert.
Przykładowe zastosowania:
- 1 okrążenie toru / 2 okrążenia toru / 3 okrążenia toru
- 15 minut / 30 minut / 1 godzina
- 2 osoby / 3 osoby / 4 osoby
- karnet 1 osoba / karnet rodzinny 2+1 / karnet całodniowy
- 15 września / 24 października / 30 grudnia
Obsługa walut
Teraz możesz wystawiać oferty także w walutach tj. USD, EURO. Waluta zostanie automatycznie przeliczona na PLN co daje Ci gwarancję ceny!
- Kursy walut aktualizowane są od pn.-pt. o godzinie 12:20
Przykładowo: wystawiasz ofertę za 50 USD a system przeliczy tę kwotę na złotówki po aktualnym kursie. System będzie przeliczał cenę codziennie i dostosowywał się do aktualnego kursu. Klient zapłaci w złotówkach a sprzedawca ma pewność, że otrzyma dokładnie oczekiwaną kwotę.
Z funkcji tej korzystają przede wszystkim:
- organizatorzy wycieczek i wypraw zagranicznych,
- firmy zarejestrowane poza granicami Polski.
Nasz dział obsługi Partnera/Klienta jest do Państwa dyspozycji i chętnie odpowie na wszelkie pytania.
Zaawansowane opcje kreatora
Kreator został wyposażony w dodatkowe zaawansowane ustawienia. Są one opcjonalne i jeśli nie wiesz jak je uzupełnić - pozostaw ustawienia domyślne. Standardowe ustawienia to:
- Sprzedaż oferty rozpoczyna się od momentu jej publikacji.
- Standardowa ważność Voucherów wynosi 12 miesięcy.
- Standardowa metoda rezerwacji klienta po zakupie: telefoniczna.
- Dostępna ilość: standardowo bez limitu.
Z ustawień zaawansowanych korzystają przede wszystkim Sprzedawcy sprzedający bilety na wydarzenia sportowe i rekreacyjne.
Jeśli masz pytania - skontaktuj się z działem obsługi i umów się na bezpłatną, zdalną wideo-prezentację. Pamiętaj, że zawsze możesz zapisać wersję roboczą swojej oferty i dokończyć ją później.